HANATOUR 1Q Key Visual & Logo
하나투어는 4050 중심의 신뢰감 높은 브랜드 이미지에 젊고 트랜디한 이미지를 더해 2030 세대까지 아우르는 브랜드로 도약하고자 합니다. ‘빅하투페어’는 하나투어에서 주최하는 정기 프로모션으로 기존 하나투어 브랜드에 형성된 프리미엄하고 신뢰있는 이미지는 유지하되 창의적인 이미지가 더해질 수 있도록 ‘빅하투페어’브랜드 로고와 브랜드 키비쥬얼 개발이 진행되었습니다. HanaTour aims to evolve into a brand that not only maintains its trustworthy image centered around the 40s and 50s demographic, but also embraces a younger, trendier identity that appeals to those in their 20s and 30s. As part of this transformation, the regular promotion “Big HaTour Fair” was developed to retain HanaTour’s premium and reliable brand image while incorporating a more creative and flexible visual identity through the development of a dedicated logo and key visuals.