T Direct Shop Web
기존의 책자형 가이드북을 언제 어디서나 스마트폰으로 손쉽게 확인할 수 있는 웹사이트로 전환하는 것을 목표로 하고 있습니다. 그리고 사용자들이 더 편리하게 정보에 접근할 수 있도록 구성합니다. 일관된 브랜드 경험을 제공하기 위해 디지털 웰컴북의 핵심가치를 근간으로 SK telecom의 브랜드 에센스와 T directe shop의 브랜드 특성을 함께 고려한 디지털 웰컴북 디자인 표현 원칙을 개발하였습니다. IIt aims to convert the existing booklet-type guidebook into a website that can be easily checked with a smartphone anytime, anywhere. And it is configured to make information accessible more convenient for users. In order to provide a consistent brand experience, based on the core values of the digital welcome book, we have developed a digital welcome book design expression principle that considers SK Telecom's brand essence and Tdirecte shop's brand characteristics together.